środa, 7 maja 2014

Oni mnie inspirują!

Źródło obrazka: KLIK

Macie tak, że kiedy przebywacie z kimś lub czytacie czyjeś teksty, to od razu sami macie ochotę coś naskrobać, przelać swoje myśli w jakieś miejsce lub zwyczajne się wygadać? Mi się to zdarza dosyć często. W szczególności, kiedy czytam posty lub chociażby krótkie wypowiedzi niektórych ludzi. W naszej książkowej blogosferze znalazłam cztery takie osóbki, które mnie inspirują i motywują do działania. Jesteście ciekawi kto to taki? Jeśli tak, zapraszam! :)

1. Mery
Jej nie mogło tu zabraknąć. Nie wiem czy kiedyś o tym wspominałam, ale to jej cudowna Kraina Andersena skłoniła mnie do założenia własnego bloga. Co prawda nie był to pierwszy blog o literaturze, na który się natknęłam, ale zdecydowanie jeden z najlepszych. Jej styl pisania, kreatywność i wybór wyśmienitych lektur niezmiennie udowadnia mi, że blogosfera jest pełna perełek. A Mery z jej Krainą składają się na jedną z nich :)

2. Gagatek
Uwielbiam jej recenzje, które sprawiają, że na twarzy wykwita uśmiech! Monika umie pisać w taki sposób, iż jej teksty nie mają w sobie nic ze sztywnych, schematycznych opinii i zawsze można się poczuć jakby nie czytało się recenzji, ale jak gdyby to siedziała sobie ona obok i radośnie opowiadała co to ostatnio przeczytała. A poza tym podziwiam jej częstotliwość publikowania postów. Nie mam pojęcia jakim cudem Gagatek się z tym wszystkim wyrabia, ale niech wyrabia się dalej, bo Na zimowy i letni wieczorek zawsze miło mi się odwiedza.

3. Karolka
Tu zdecydowanie chwalę sobie jej optymizm, którym czaruje w każdej napisanej przez siebie notce. O, na przykład tutaj. Czujecie jakim pozytywnym nastawieniem emanuje? A w dodatku czyta książki, które bardzo często pokrywają się z moim literackim gustem, więc jej recenzje są dla mnie doskonałą okazją, żeby sprawdzić co ciekawego poleca Karolka, a czego ja jeszcze nie znam :)

4. Antonina
Listę zamyka dająca niesamowitego kopa Antonina. Przede wszystkim podziwiam to z jaką odwagą i pewnością siebie pisze w internecie o wierze i Bogu. Przyznacie chyba, iż w dzisiejszych czasach mało który nastolatek lubi się z tym upubliczniać. Julka udowodniła mi że można to zrobić, a w dodatku przedstawiać wszystko w taki sposób, żeby ludzi zarażać swoim nastawieniem do świata. W szczególności polecam Wam zapoznać się z tym jej postem.

Rzecz jasna blogosfera jest pełna pozytywnych ludzi, u których pasja w tym co robią przejawia się bardzo intensywnie. Jak dla mnie są to przede wszystkim one, jednak jeszcze wiele blogów i osobowości do odkrycia. Czasami, kiedy ogarnia mnie niemoc w stosunku do pisania, to wystarczy, że przeczytam tekst którejś z Was. Dzięki, że mnie inspirujecie dziewczyny! :)

A kto inspiruje Was?

2 komentarze:

  1. Oooo,
    dziękuję pięknie. W ogóle znalazłam się w gronie takich często czytanych, wręcz popularnych blogów. O.o
    I tekst Julki, też go lubię <3 I za każdym razem jak wpadam na jej bloga to przypominam sobie, że przecież strasznie chcę przeczytać "Bóg nigdy nie mruga" (co potem jakoś maleje, straszne mam obawy w związku z tą książką...).
    Ale! Jeśli ja tu inspiruję od wielu lat (dobra, jakichś dwóch) to domagam się wręcz, by ktoś się odwdzięczył i może udział w konkursie wziął? Stwierdzam, że to najlepiej nagradzany konkurs jaki organizowałam, a najmniej chętnych! Skandal :D Biednej mi książki nie polecisz? ;) Jestem strasznie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się przymierzam do "Bóg nigdy nie mruga", moze na Targach sobie nareszcie kupię.
      A w ogóle nie dziw się, że Kraina jest często czytana, tam naprawdę jest niepowtarzalny klimat <3
      W konkursie wezmę udział, nie martw się :D Po prostu akurat czytam taką książkę, którą chyba Ci właśnie polecę, więc najpierw muszę ją skończyć. Ale w weekend się melduję pod konkursowym postem :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli napiszesz chociaż parę słów od siebie. Jeżeli masz ochotę zadać pytanie dotyczące postu rownież to zrób, staram się wtedy odpisywać na komentarze ;)