sobota, 8 grudnia 2012

"Zamieniona"


                                                            „Zamieniona” – Amanda Hocking

Wendy niedługo skończy 18 lat. Mieszka wraz z ciocią i bratem, którzy bardzo ją kochają. Dziewczyna od zawsze była „trudnym” dzieckiem. W dzieciństwie matka próbowała ją zabić. Wendy wywalano z kilku szkół. Po kilku przeprowadzkach obiecuje sobie, że będzie inaczej, że teraz sobie poradzi. Niestety, plany legają w gruzach, kiedy nastolatka dowiaduje się prawdy o swoim pochodzeniu. Prawdy, która wywróci jej życie do góry nogami. Co teraz? Jak będzie wyglądało jej życie?
Bardzo spodobał mi się styl pisania autorki. Pisze tak, jakby urodziła się z piórem w ręku. To sprawia, że książkę jej autorstwa czyta się szybko i z niekłamana przyjemnością.

Oprócz świetnego stylu Amandy Hocking, spodobał mi się sam pomysł na powieść - Trylle. Coś fajnego, świeżego i całkiem niezwykłego. Ich życie – inne, chociaż podobne do naszego. Dzięki temu książka naprawdę mi się spodobała, chociaż z reguły nie przepadam za fantastyką.

Autorka co chwilę nas czymś zaskakuje, ujawniając coraz to nowe niespodzianki. Dozuje je i cały czas w powieści coś się dzieje. Czytelnik z pewnością nie ma czasu na nudę.

Polecam tę książkę wszystkim. Jest naprawdę niezwykła. Wciągnęła mnie od pierwszej strony i cały czas byłam ciekawa co wydarzy się potem. Jeżeli macie okazję sięgnąć po Zamienioną to nie wahajcie się ani chwili tylko rozpocznijcie lekturę.

1 komentarz:

  1. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tej książce, ale zaciekawiłaś mnie i chętnie się za nią rozejrzę w wolnej chwili. Jak możesz, to wstawiaj też zdjęcia danej powieści, to będę wiedziała prędzej o jaką konkretną pozycje chodzi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli napiszesz chociaż parę słów od siebie. Jeżeli masz ochotę zadać pytanie dotyczące postu rownież to zrób, staram się wtedy odpisywać na komentarze ;)