piątek, 11 października 2013

Stało się...

Źródło okładki:  KLIK
Stało się. Tak jak zapowiadałam adres bloga uległ zmianie. Teraz możecie czytać moje teksty pod adresem www.wyspa-kultury.blogspot.com. Ale dlaczego tak właściwie to zrobiłam? Powód jest prosty - poprzedni mi się nie podobał. Takim oto sposobem narodził się w mojej głowie plan, a dzisiaj go zrealizowałam. Zmianie uległ też wygląd bloga, m.in. pojawił się nowy nagłówek zrobiony przez moją przyjaciółkę (dziękuję :*). Dodatkowo od dzisiaj możecie śledzić mojego bloga na facebooku KLIK. Oczywiście zachęcam do polubienia :) Jak będzie wyglądała sprawa z obserwatorami przez bloggera tego nie wiem, być może trzeba będzie uczynić to jeszcze raz, ale myślę, iż nie będzie to stanowiło dla Was problemu. No tak... a więc rozgośćcie się na tej oto Wyspie Kultury. Już niedługo nowe posty.
Pozdrawiam,
Owocowa

4 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli napiszesz chociaż parę słów od siebie. Jeżeli masz ochotę zadać pytanie dotyczące postu rownież to zrób, staram się wtedy odpisywać na komentarze ;)