sobota, 24 stycznia 2015

Bądźmy wdzięczni!

Żródło

Żyję.
Mam wkoło kochanych ludzi.
Codziennie rano wstaję z łóżka, ubieram się, jem pyszne śniadania, obiady, kolacje i desery.
Uczę się nowych rzeczy, wciąż poszerzam swoje horyzonty.
Czytam z zapałem.
Piszę dla frajdy, raz lepiej, raz gorzej, ale po swojemu.
Oglądam.
Słucham muzyki, aby się zachwycić lub stwierdzić, że to nie dla mnie.
Fascynuję się, bo warto.
Sprzeczam się, ale niedługo potem godzę.
Chodzę, widzę, słyszę, czuję.
Mam głowę pełną myśli, refleksji i pomysłów.
Śmieję się w głos, płaczę, aby zaraz potem poczuć ulgę. 
Marzę i zachwycam się.
Spaceruję i rozpiera mnie radość.
Stawiam czoło własnym słabościom.
Poznaję ludzi uśmiecham się, dyskutuję.
Śpiewam dla czystej przyjemności, skaczę, aby okazać zadowolenie.
Jeżdżę na nartach.
Patrzę na słońce, śnieg, deszcz,
Odwracam się, aby jeszcze chociaż raz zobaczyć jak cudowną osobę przed chwilą spotkałam.
Wysilam się, aby potem docenić odpoczynek.
Robię tysiące innych rzeczy, za dużo by o wszystkich opowiedzieć.
Wierzę, ufam, kocham.
Mam tyle powodów, aby być szczęśliwą osobą. Spotyka mnie wiele dobrego. Ciebie na pewno też, więc bądźmy wdzięczni!

7 komentarzy:

  1. Jestem wdzięczna, oj jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często o tym zapominamy, ile dobrego nas codziennie spotyka. Bardzo mądre słowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywne i potrzebne nastawienie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki pozytywny post :) Jestem bardzo wdzięczna, szczególnie za te wszystkie książki i moich przyjaciół, którzy zawsze są w stanie wyciągnąć ze mnie, co jest nie tak :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Post fantastyczny :) Grunt to cieszyć się z małych rzeczy, nie zazdrościć innym, a być wdzięcznym za to co się ma :) A po drodze spełniać marzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli napiszesz chociaż parę słów od siebie. Jeżeli masz ochotę zadać pytanie dotyczące postu rownież to zrób, staram się wtedy odpisywać na komentarze ;)