niedziela, 30 czerwca 2013

Aktualnie... ;)

Hej! :)
Z racji, że w piątek odbyło się zakończenie roku szkolnego teraz nadeszły upragnione i długo wyczekiwane wakacje. Mam nadzieję, że dzięki temu posty na blogu będę ukazywały się dość często, bo i ja będę miała dużo czasu na czytanie i pisanie. Jednak aktualnie mam dziwny stan, w którym żadnej książki nie mogę skończyć, a wszystkiego "łapię się" po trochu. I tak sobie czytam "Baśniarza", "Bóg, kasa i rock'n'roll" i "Alibi na szczęście". Ale jutro planuję zabrać się za "Ostatnie lato" i je szybko skończyć, więc we wtorek możecie spodziewać się recenzji właśnie tej książki ;) Oprócz tego czeka na mnie cała masa książek i liczę na to, że pod względem książkowym (i nie tylko) wakacje będą udane.
Pozdrawiam i tym, którzy również mają wakacje życzę udanego odpoczyku, a innym którzy muszą pracować życzę siły i pozytywnego nastawienia! ;)

8 komentarzy:

  1. wypoczywaj ! Udanych wakacji i czekam na recenzję przeczytanych książek :)
    http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiem, co masz na myśli... Ja też tak nieraz mam, że nie mogę w żadną książkę się wciągnąć.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też teraz czytam wszystko naraz i nic porządnie. Chyba za dużo mam książek i sama nie wiem, za co się zabrać :)
    Życzę miłych wakacji i oczywiście czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdarzało mi się czytać dwie książki naraz, ale żeby aż tyle...? Podziwiam. ;-) Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja czekam na recenzję "Baśniarza" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. udanych wakacji :) a mi pozytywne nastawienie się przyda spędzając kolejny dzień w pracy :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli napiszesz chociaż parę słów od siebie. Jeżeli masz ochotę zadać pytanie dotyczące postu rownież to zrób, staram się wtedy odpisywać na komentarze ;)