poniedziałek, 30 czerwca 2014

Czas na złapanie oddechu

Źródło obrazka: KLIK
Cześć! Nareszcie zaczęły się długo wyczekiwane wakacje. Skończyłam gimnazjum, otrzymałam świadectwo z czerwonym paskiem i jestem zadowolona ze swoich wyników na egzaminach. Teraz nadszedł niepewny czas rekrutacji do liceum, ale już niedługo całkowity spokój. Na razie po prostu regeneruje siły w przyjemny sposób (np. czytając książki, a jakże!). I w tym wszystkim powinnam mieć dużo czasu, żeby publikować posty - i mam. Jednak gorzej z chęcią i ogólnym ogarnięciem, także doszłam do wniosku, iż Wyspa też może trochę odpocząć. Także zarządzam krótką przerwę od bloga. W tym czasie będę zapewne coś już przygotowywała, pisała recenzje, lecz z publikacją się wstrzymam. Krótko mówiąc - wracam z nowym tekstem ósmego lipca. Przez ten niedługi czas na pewno nic złego się Wyspie nie stanie i nawet kurz nie zdąży się osiąść.

Do napisania!

PS Przy okazji przypominam o konkursie i zachęcam do udziału. Proste zadanie, a nagroda miła!

7 komentarzy:

  1. Gratuluję paska! Ja sama rok temu ( czyli w 3 gimnazjum) również go miałam, jednak w tym roku już było ciężej :(
    Wierzę, że uda Ci się z tą rekrutacją :)) I czekam do lipca ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero drugą gimnazjum skończyłam i już boję się pomyśleć co to będzie w trzeciej, dlatego....nie myślę o tym.
    Gratuluję paska i ogólnego zadowolenia z wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłych wakacji :)
    Pozdrawiam,
    Natalia :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję paska i życzę udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnych wakacji życzę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świadectwa z wyróżnieniem :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli napiszesz chociaż parę słów od siebie. Jeżeli masz ochotę zadać pytanie dotyczące postu rownież to zrób, staram się wtedy odpisywać na komentarze ;)