środa, 12 marca 2014

Co się dzieje, gdy Wyspa milczy

Wyspa taka pusta ostatnimi czasy, że aż głupio. Niby na facebook'u co jakiś czas się odzywam i bezsensownie tłumaczę. Tak oto zapowiedziałam na przykład, że w okolicach czwartku (czyli jutra) pojawi się recenzja. Obowiązki sprawiły, że tekstu o "Morzu spokoju" tak szybko nie będzie, bo jestem jeszcze w trakcie lektury. Uwierzcie, naprawdę liczę na to, że do wtorku się wyrobię. 

Mimo wszystko ten post nie ma być tylko moim tłumaczeniem i gadaniem o głupotkach. Chciałam wrzucić Wam link, gdzie można przeczytać, że "Dwie Marysie" Ewy Nowak niebawem zagoszczą na półkach w księgarniach - KLIK. Bardzo mnie to cieszy, bo powieści tej pisarki czyta się z niekłamaną przyjemnością! :) Prawdopodobnie za jakiś czas ją dorwę i napiszę recenzję.

Kolejną ciekawą sprawą jest nowy singiel zespołu Xxanaxx, który osobiście uwielbiam, a "Stay" mnie nie zawiodło :3

Posłuchajcie i dajcie znać co o nim myślicie. 

A oto jedne z wielu książek, które ostatnio pochłaniają znaczną część mojego czasu. Także tego... 

Do napisania ^^

2 komentarze:

  1. Nic na siłę. Czytanie powinno być dla ciebie przyziemnością, a nie obowiązkiem, dlatego spokojnie poczekam na Twoją recenzje. Jestem bardzo ciekawa, jak odbierzesz ,,Morze spokoju'', gdyż mam ogromną chrapkę na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa Nowak jest moją mistrzynią. ;) Już się nie mogę doczekać aż dorwę "Dwie Marysie". ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli napiszesz chociaż parę słów od siebie. Jeżeli masz ochotę zadać pytanie dotyczące postu rownież to zrób, staram się wtedy odpisywać na komentarze ;)