poniedziałek, 10 lutego 2014

Mieszanka

Źródło obrazka: KLIK
Najpierw słowa wyjaśnienia. Ostatnio moja aktywność na blogu zmalała co w ogóle mnie nie cieszy. Wynika to z ilości obowiązków i po prostu braku czasu. Wiem, wiem - marne tłumaczenie, każdy ma przecież dużo rzeczy do zrobienia a jakoś daje radę. Ja również postaram się wziąć w garść i znaleźć więcej czasu dla Wyspy. Z jakim skutkiem to się okaże. Ale wiecie, tkwię w nauce po same uszy, a wieść o zbliżającym się egzaminie gimnazjalnym niedługo będzie wyskakiwała z lodówki. Także tego... Jednak zmieńmy nastrój, mimo wszystko nie można pogrążać się tylko i wyłącznie w szkolnych podręcznikach. Tym bardziej, że za tydzień będę miała już ferie, a moja radość będzie sięgała apogeum :D Dziś pragnę odpowiedzieć na pytania do Liebset Blog Award, zadane przez Artemis Crawfield, za co serdecznie jej dziękuję.

1. Gdzie wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?
Ja za 10 lat... Trudno wybiec mi aż na tyle w przyszłość, bo myślę, że trudno przewidzieć co się będzie robiło za rok, więc gdzie tu mowa o 10 latach. Ale jeśli mam w jakikolwiek sposób się określić to mogę powiedzieć jaki rozwój wypadków by mnie zadowalał. Przede wszystkim najpierw muszę skończyć ładnie gimnazjum, potem liceum, a po tym wszystkim studia (aktualnie obstawiam polonistykę). Jak byłabym już wystarczająco wyedukowana, to miałabym swoją własną gazetę lub pisała po prostu do jakiegoś czasopisma. Oczywiście dalej namiętnie czytałabym książki, a przy okazji będę miała cudownego chłopaka (czy już męża xd) i wspaniałe grono bliskich mi osób. Jednak to wszystko to jedynie jakieś lekko nakreślone plany, znając życie wiele rzeczy potoczy się inaczej. Ale gdziekolwiek bym za 10 lat była, to mam po prostu nadzieję, że będę szczęśliwa :D Tyle, a raczej aż tyle.
2. Co sądzisz o ekranizacjach książek?
Lubię, zdecydowanie uważam, że dobrze, że coś takiego istnieje. Ale wiadomo - wszystko zależy od tego jak dany film wyjdzie itd. 
3. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?
To taka mieszanka. Mam tak, że nagle mi się coś spodoba i potrafię słuchać tego baaardzo często. Ogólnie bardzo lubię muzykę Birdy, Dawida Podsiadło, Xxanaxx, The xx i wiele innych :)
4. Dlaczego założyłaś bloga?
Zaczęłam przeglądać blogi o takiej tematyce, książki zajmują dużą część mojego życia i w końcu stwierdziłam, że też spróbuję własnych sił.
5. Jak postrzegasz blogowanie? Jako pracę, rozrywkę, a może jeszcze coś innego.
Rozrywkę, na pewno nie pracę. A oprócz tego daje mi to sprawdzać siebie na jakimś polu. Lubię trafiać do ludzi, cieszy mnie strasznie każdy czytelnik. To mi po prostu daje radość i satysfakcję :)
6. Pierwsza książka przeczytana w 2014 to...?
Jeszcze nie zaczęłam sporządzać listy z książkami przeczytanymi w 2014 roku, masakra, potem będę główkowała co tam zdążyłam już przeczytać xd Ale pierwsza... hmmm. Można powiedzieć, że "Herbata z jaśminem", bo zaczęłam ją czytać pod koniec 2013. i skończyłam właśnie na początku roku.
7. Które stwierdzenie jest prawdziwe: żyję by czytać czy czytam by żyć?
Jak dla mnie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, następne pytanie poproszę :D
8. Jakiego autora bądź autorkę zaprosiłabyś na kawę/herbatę/kakałko/sok?
Małgorzatę Musierowicz i Annę Ficner-Ogonowską. Wydają się być strasznie miłymi osobami. O Pani Małgosi twierdzę tak znając trochę jej książek, a o Annie Ficner-Ogonowskiej w dużej mierze ze względu na jej twórczość, a po drugie miałam okazję być na jej spotkaniu autorskim i według mnie jest szalenie miła! :)
9. Jak długo po przeczytaniu książki piszesz recenzję? Od razu czy czekasz kilka dni/tygodni na napisanie opinii?
Tak całkiem od razu to raczej nie piszę. Ale ogólnie najlepiej mi się pisze, gdy mija tak maksymalnie kilka dni. Wtedy moje wrażenia są najświeższe i dobrze czuję się pisząc o danej pozycji. 
10. Czy sądzisz, że przyjaźń między dwoma blogerami jest możliwa?
Bloger też człowiek, a skoro między ludźmi jest to oczywiście, że tak :D Ale pytanie było pewnie ukierunkowane na znajomości internetowe, a więc myślę, że jeśli to opiera się tylko i wyłącznie na rozmowach przez internet to raczej nie. Dopiero znając osobę "na żywo" potrafimy najlepiej określić czy chcemy się z tym kimś przyjaźnić. Jednak taka przyjaźń może mieć swoje źródło w rozmowach przez komunikator, jak najbardziej.
11. Z jakiej piosenki pochodzi ten tekst?
Fragmenty wymagane przez Artemis znajdziecie pod tym linkiem. Ja nie wiem skąd one pochodzą, a nie chcę teraz sprawdzać jak odpowiedzieli inni blogerzy, więc daję sobie spokój z tym pytaniem, wybaczcie :D

Jedenaście pytań minęło, się rozpisałam... Pozwólcie, że nikogo nie nominuję. Ta zabawa krąży po blogosferze od takiego czasu, iż to chyba nie ma sensu, bo większość osób nie ma już ochoty brać w niej udziału. 
Miłego tygodnia, w czwartek prawdopodobnie recenzja "Życia Pi"!
Owocowa

F

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli napiszesz chociaż parę słów od siebie. Jeżeli masz ochotę zadać pytanie dotyczące postu rownież to zrób, staram się wtedy odpisywać na komentarze ;)