poniedziałek, 18 maja 2015

Dużo emocji, czyli Warszawskie Targi Książki

Hej, hej!
Od 14 do 17 maja odbywały się Warszawskie Targi Książki. Rzecz jasna nie mogłam ich przegapić i pojawiłam się na nich dwukrotnie - w sobotę i w niedzielę. Jesteście ciekawi jak było tym razem? Chodźcie ze mną, aby jeszcze raz to przeżyć!
Zdjęcie robione już w niedzielę, niedługo
przed opuszczeniem WTK.
W sobotę pojawiłam się około godziny 11. Odebrałam identyfikator i zrobiłam mały research. Przeszłam się, popatrzyłam, ale wiele rzeczy było tak naprawdę podobnych do edycji zeszłorocznej. Za jakiś czas udało mi się spotkać Emilkę, Karolinę oraz Darię z siostrą i potem w ich towarzystwie podbijałam książkową imprezę. W trakcie odnalazłyśmy się jeszcze z Abi, Gabrysią, Oliwią oraz Darią. Nie mogło nie być pamiątkowych zdjęć, tych trochę sobie zrobiłyśmy! Pokazywanie wszystkich byłoby a)odrobinę bez sensu, bo wiele mało się różni; b)czasami kompromitujące... Ale co powiecie na te? :)

Dół od lewej: GabiAbiOliwiaDaria
Góra od lewej: ja, EmilaDariaKarolina i siostra Darii
#maybesomedayteam 

Poza tym już drugi raz poszłam po podpis do Ewy Nowak, którą bardzo sobie cenię (co już pewnie wiecie). Chwilę porozmawiałyśmy i trzeba przyznać, że jest to bardzo otwarta, sympatyczna osoba. Nic dziwnego, że tak trafia do młodzieży!


W niedzielę czekałam przede wszystkim na wymianę, w której uczestniczyłam już... 4 raz?
Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia targowych nabytków. Z prawej strony widać zakupy, zaś lewa jest wynikiem wymiany. 


Na stoisku Książki w mieście zaopatrzyłam się w urocze gadżety
- przed wami kubek i torba ekologiczna odpowiednie
dla czytelników :))

Moje wrażenia w skrócie? Książki, niesamowici ludzie, prawdziwe tłumy, wyjątkowa atmosfera i jeszcze raz książki. Przeceny najczęściej nie były ogromne, ale dało się coś atrakcyjnego, w dobrej cenie, upolować. Dziękuję wszystkim, którzy towarzyszyli mi przez tamte dwa dni, jesteście cudowni. Mam nadzieję, że zobaczymy się za rok! ;)

12 komentarzy:

  1. Jesteś tak bardzo moim człowiekiem, same super książki zgarnęłaś! I prawie wszystkie z mojego polecenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skomentowałaś bez disqusa <3
      A faktycznie trochę książek z twojego polecenia jest - przede wszystkim dzięki tobie dowiedziałam się o "Polaku...." :D

      Usuń
  2. Ogromnie wszystkim obecnym na targach zazdroszczę. Mam nadzieję, że za rok uda mi się nadrobić 4 lata nieobecności :P Świetne zdobycze! Koniecznie będę musiała pamiętać o wymianie, skoro trafiają się tam same cudowności *.*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć, trzeba po prostu za rok się zmobilizować i może się uda przybyć ;) A wymianę naprawdę polecam, to trochę prawie jak loteria, bo nie wiesz na co trafisz, ale to stanowi jej urok ^^

      Usuń
  3. Bo ja wiem czy Nowak trafia do młodzieży; p
    Lovki max 💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę Emcia <3

      Usuń
  4. Eh te gadżety są boskie :)) Żałuję, że tak daleko mam do Warszawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic straconego, kolejne edycje czekają :)

      Usuń
  5. Ta sówka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha, tak przeglądam sobie wszystkie relacje i mam wrażanie, że jestem jedną z niewielu osób, które nie kupiły "Maybe someday" :D Bardzo miło było Cię spotkać, do zobaczenia za rok albo i wcześniej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niedzielę na stoisku Otwartego już zabrakło :D
      Dzięki, mnie także było miło! Szkoda, że tak krótko i bez zdjęcia, ale miejmy nadzieję, że jeszcze będzie okazja ;))

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli napiszesz chociaż parę słów od siebie. Jeżeli masz ochotę zadać pytanie dotyczące postu rownież to zrób, staram się wtedy odpisywać na komentarze ;)