sobota, 18 maja 2013

Kiedy, co i jak ;)

Dzisiaj bardziej informacyjnie. Od ostatniego postu minęło kilka dni, więc chciałam dać znać kiedy następna recenzja itd. A więc czytam teraz "Arisjański fiolet. Cisza" i recenzję planuję zamieścić w poniedziałek (mam nadzieję, że się wyrobię... :D). A potem w czwartek planuję tekst o klasyku literatury dziecięcej czyli o "Królowej śniegu".
Jutro zapowiada się ciekawy dzień, ponieważ jadę na Warszawskie Targi Książki i być może zrobię później tu, na blogu jakąś relację ;)
Życzę wszystkim miłego weekendu! ;)

4 komentarze:

  1. Z niecierpliwością czekam na relację! Żałuję, że sama nie mogę tam być :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci! Też chciałabym być na Targach Książek w Warszawie:) Czekam na relację.

    OdpowiedzUsuń
  3. To czekam na recenzję Fioletu i relacji z targów!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam w takim razie na recenzję "Fioletu" (ja byłam nim zachwycona) :-)

    Pozdrawiam i zapraszam:

    im-bookworm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli napiszesz chociaż parę słów od siebie. Jeżeli masz ochotę zadać pytanie dotyczące postu rownież to zrób, staram się wtedy odpisywać na komentarze ;)