wtorek, 27 maja 2014

Najbardziej książkowe urodziny świata

Blogosfera została już zasypana niebotyczną ilością relacji z Targów Książek w Warszawie, więc zapewne nie zaskoczy Was fakt, że i ja chcę o nich opowiedzieć. Już trzeci raz brałam udział w tej przesympatycznej imprezie, ale zdecydowanie tym razem bawiłam się najlepiej! Zresztą nie mogło być inaczej - spotkania z blogerkami, masa genialnych książek, a w sobotę wypadały w dodatku moje urodziny. Cieszyłam się ogromnie i oczekiwałam z niecierpliwością soboty i niedzieli. W końcu obudziłam się pewnego słonecznego poranka i z radością stwierdziłam, że mamy 24 maja.

Już przed wejściem na targi przywitały mnie trzy osóbki: Gagatek, Karolka i Tosia. Odśpiewały mi uroczyste "Sto lat" i zostałam obdarowana książką, którą bardzo chciałam poznać - "Księżyce Jowisza". Zaraz po tym udałyśmy się do wejścia i rozpoczęła się na dobre nasza targowa przygoda. Chodzenie między stoiskami wydawnictw, robienie sobie zdjęć, zbieranie autografów autorów... Czy ten dzień mógł być piękniejszy?

Oto nasza potężna blogerska grupa! Kto by pomyślał, że
uda się objąć nas wszystkie? :)


Od prawej: KingaEma i ja
Od lewej: KarolkaMonika i ja
Udało mi się zebrać aż 6 autografów przez dwa dni (sobota i niedziela) od: Martyny Wojciechowskiej, Ewy Nowak, Joanny M.Chmielewskiej, Katarzyny Zyskowskiej-Ignaciak, Joanny Jagiełło i Agnieszki Tyszki. Nie będę zasypywała Was zdjęciami wszystkich, ale oto dwa z nich:



W sobotę wieczorem byłam wręcz wykończona (tym bardziej, że na koniec tego emocjonującego dnia zrobiłam sobie dosyć długi spacer...). Mimo to nie odpuściłam niedzielnej wizyty na Narodowym. Spotkałam się tam z Anią, kupiłam jeszcze trochę książek i wzięłam udział w wymianie organizowanej przez lubimyczytac.pl. 

Zapewne jesteście ciekawi o jakie powieści się wzbogaciłam przez weekend. Jest się czym pochwalić!


Najpierw zajmijmy się stosem po lewej stronie. Na samej górze widać "Zaklinacza czasu", którego na Targi przywiozła mi Ania, gdyż jest to nasza wspólna książka (kiedyś skorzystałyśmy razem z promocji 3 za 2) i teraz jest moja kolej na przeczytanie. Potem mamy wspomniane "Księżyce Jowisza", czyli prezent od Gagatka i Karolki. "Wstręt do tulipanów", "Frywolitki", "W pogoni za torebką" oraz "Podróże małe i duże" są efektem udziału w wymianie książek.
W następnym stosie widać "Kredens pod Grunwaldem" Agnieszki Tyszki. Już przeczytany, kolejny raz Autorka mnie nie zawiodła. "Zabłądziłam" bardzo mnie intryguje i już nie mogę doczekać się czytania! "Dwie Marysie" ukochanej Ewy Nowak zapewne będą miłą lekturą. A na dole mamy "Zapiski niewidomego taty" (kupione na promocji za całe 10 zł) i "Krucha jak lód". Czytaliście coś z tych powieści? Coś szczególnie polecacie? :)

Ogólnie targi zaliczam do bardzo udanych. Było naprawdę cudownie i zapewne powspominam te dni jeszcze przez długi czas. Przyznam, że nie mogłam sobie wymarzyć bardziej książkowych urodzin :D Wszystkich książkoholików zachęcam do brania udziału w tego typu imprezach - jest to niezwykle miłe doświadczenie. Mi pozostaje oczekiwać na następny rok i kolejne cudowne warszawskie targi :)

9 komentarzy:

  1. Czytałam ,,Zaklinacza czasu", nawet fajna książka :)) ehh szkoda, że tak daleko mam do Wawy, ale może kiedyś by mi się udało odwiedzić takie super targi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. #wybitnenudynaangielskim
    nie mam w sumie co tu napisac oryginalnego, swiezego czy whatever, ale nie wypada mi nie skomentowac jednego z najlepszych dni w moim zyciu noo (zrobilabym serduszko ale na telefonie sie u mnie nie da tego ostrego nawiasu xdddd)
    bylo tak megamegamega (znowu)
    wakacje sooon (znowu)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejujejujeju. JAK JA CI ZAZDROSZCZĘ TEJ WYMIANY W NIEDZIELĘ, NOO.
    ale poza tym było cudownie, wspaniale i niesamowicie i mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze raz! <3 i to rzeczywiście najbardziej książkowe urodziny na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były takie perełki na wymianie, że masz czego zazdrościć :D Musimy jakos w wakacje się zobaczyć <3

      Usuń
  4. Super :) Zazdroszczę tylu niesamowitych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też w sumie nic nowego nie napiszę, ale... bardzo się cieszę, ze mogłam Cię poznać! <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci :) Ja bym innych autorów odwiedziła, ale niestety nie mogłam się tam pojawić :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli napiszesz chociaż parę słów od siebie. Jeżeli masz ochotę zadać pytanie dotyczące postu rownież to zrób, staram się wtedy odpisywać na komentarze ;)