sobota, 23 marca 2013

Liebster Award

Ta zabawa od długiego czasu krąży w blogosferze. Jednak u mnie jej nie było, więc z racji, że Rosemarie mnie nominowała, dzisiaj się pojawi. A więc...

1. Masz drugie imię? Jeśli tak, to jak ono brzmi?
Mam, ale niech ono pozostanie tajemnicą ;)
2. Jaki jest Twój ulubiony autor?
Tu pojawiają się problemy. Mam ich wielu i nie potrafię wybrać jednego. Są to między innymi (przepraszam z góry, że pewnie wielu pominę) Beata Andrzejczuk, Agnieszka Tyszka, Małgorzata Musierowicz i wieeeelu, wieeelu innych.
3. Jaka jest Twoj ulubiona książka/seria książek?
Pewnie Was nie zdziwię, jeśli napiszę, że jednej jedynej nie mam. Znowu jestem zmuszona wymienić tylko kilka. "Gwiazd naszych wina", "Trylogia Czasu", "Alibi na szczęście" - które powolutku czytam. Co zabawne wszystkie są innych autorów, niż tych wyżej wymienionych, ale (powtarzam się) to tylko malutka część.
4. Jaki jest Twój ulubiony film?
"Nad życie", "Niemożliwe", "Tylko mnie kochaj", "Listy do M" (i wiele innych ;)).
5. Jaki jest Twój ulubiony serial?
"Rodzinka.pl"
6. Jaki jest Twój ulubiony wykonawca/zespół?
Powstrzymam się od odpowiedzi, bo nie potrafię wybrać jednego.
7. Jaka piosenka aktualnie jest Twoją ulubioną?
Jak wyżej. Przepraszam :D
8. Od kiedy prowadzisz bloga?
Od 8 grudnia 2012 roku.
9. Jaką masz pogodę za oknem?
Świeci słońce, ale jest zimno i leży śnieg.
10. Masz zwierzaka? Jeśli tak, to jakiego?
Psa - owczarka niemieckiego.
11. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
W wolnych chwilach czytam, czasem coś obejrzę, różnie to bywa :)

Wiem, że moja odpowiedzi są nijakie, ale pytania były zbyt trudne by na nie jednoznacznie odpowiedzieć. Nie nominuję nikogo, ponieważ wiele osób brało już udział, więc myślę, że nie ma sensu. Jutro pojawi się recenzja "Prowincji pełnej smaków", którą właśnie czytam. A Wy co czytacie w ten (nie)wiosenny weekend?
Owocowa

5 komentarzy:

  1. wczoraj odpowiadałam na te same pytania:) moim ulubionych serialem również jest "rodzinka.pl". lubię też "Listy do M", ale nie nazwałabym ich ulubionym filmem.

    co czytam? chwilowo właściwie nic :P właśnie skończyłam pisać recenzję "Requiem", a wieczorkiem zabiorę się do "Istot ciemności" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam "rodzinka.pl". Jestem ciekawa twojej recenzji książki "Prowincja pełna smaków". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też odpowiadałam na powyższe pytania;) Ja mam swój jeden ulubiony, królewski zespół ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się być interesująca, kto wiem... może jak znajdę czas to przeczytam :)
    Zapraszam do mnie, nie jest to blog o książkach, ale jest równie ciekawie jak tu :) Zapraszam http://myworldismovie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli napiszesz chociaż parę słów od siebie. Jeżeli masz ochotę zadać pytanie dotyczące postu rownież to zrób, staram się wtedy odpisywać na komentarze ;)